סער על העסקה המתרקמת: "מתנגד להפסקת המלחמה"

המהדורה המרכזית No Comments on סער על העסקה המתרקמת: "מתנגד להפסקת המלחמה"

השר גדעון סער בראיון למהדורה המרכזית של 'קול חי': "יש לנו מחויבות להחזיר את האזרחים הישראלי שהופקרו בקו החזית. ככל שנוקף הזמן יש סכנות לחייהם. אין דבר כזה 'בכל מחיר', אבל אי אפשר בלי שום מחיר. אני מאמין שרק החרפה של הלחימה תביא להישגים, כולל של שחרור חטופים"

צילום: אלעד מלכה צילום: אלעד מלכה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראיון ראשון לתקשורת החרדית מאז תחילת המלחמה: השר גדעון סער, שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, התייחס למגעים לעסקת חטופים והבהיר: "אני מתנגד להפסקת המלחמה. אם מדובר בהפוגה, זה דבר שניתן לשקול. המטרות הן שאפתניות אבל ברות השגה אם תהיה לנו אורך רוח".

סער הוסיף: "יש לנו מחויבות להחזיר את האזרחים הישראלי שהופקרו בקו החזית. ככל שנוקף הזמן יש סכנות לחייהם. אין דבר כזה 'בכל מחיר', אבל אי אפשר בלי שום מחיר. אני בעד להמשיך במהלך הצבאי בכל הכוח. רק החרפה של הלחימה תביא להישגים כולל של שחרור חטופים".

על היחסים עם ארה"ב: "יש הרבה יותר הסכמה מכפי שניתן להתרשם. האינטרס שלנו הוא לשמור את חופש הפעולה הביטחוני ברצועה כמו ביהודה ושומרון. אבל איננו מעוניינים לשלוט בחיים האזרחיים".

סער הזכיר: "אני הצבעתי בשעתו נגד תוכנית ההתנתקות. הקמת היישובים מחדש כיום זה לא ריאלי ולא יעד מוסכם שנקבע ביעדי המלחמה".

עוד אמר השר: "האויב לא הבחין בין שמאל וימין, דתיים וחילונים. אין לנו פריווילגיה למלחמות היהודים". יחזור לליכוד? "זה לא עומד על הפרק. השאלות הפוליטיות תחכנה ליום שאחרי".



0 תגובות